måndag 10 oktober 2016

Ny vecka

Förra veckan var väldigt lugn, vilade mycket då jag hade en mage som krånglade mer än någonsin och en sträckning i baksida lår från simningen som gjorde hur ont som helst. Men lyckades ändå få lite saker gjort, organiserat och lagt ut saker som ska säljas.. Något jag har tänkt göra i flera månader o nu äntligen lyckades jag komma mig för o göra det.
Nu är det en ny vecka, magen och baksida lår är återställda. Har en del nya och spännande saker som händer den här veckan. Imorgon åker jag o Kristin, en arbetskollega ner till Göteborg för att påbörja från yoga kurs, eller nämligen medicinsk yoga. Har väldigt höga förväntningar och ser fram emot att lära mig det för egen del men även för att kunna använda det i kliniskt arbete. Återkommer med mer information efter morgondagen. På onsdag ska jag påbörja min process av ansiktsbehandlingar, först ut är en kol laser behandling som ska upprepas 4-6 ggr beroende på resultat. Håller alla tummar och tår att jag kommer få se resultat innan året är slut! På lördag är vi bortbjudna på Oktober fest i Skövde av en kompis från crossfit så förhoppningsvis blir det en rolig kväll.

Idag är det uppehåll från simningen då vår ledare är bortrest så idag stannade jag kvar och tränade lite efter jobbet och direkt jag kom hem så tog jag en 30min promenad. Såå skönt med promenaden, pricken på iet och sen en låång varm dusch! Nu ska jag äta middag/kvällsmat och kolla på ett avsnitt av Gilmore girls. Har kollat på serier eller SVT play nu i flera veckor så minns inte när jag skulle sett på tv senast ;)

TOMORROW YOGA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar