lördag 22 oktober 2016

Höst 2016

Nu är hösten här påriktigt. Senaste 2v har varit riktigt riktigt dystra. Jämngrått hela dagen utan ett enda solljus o den här veckan har det regnat eller jaa duggat mer eller mindre konstant. Idag hade vi bara 2grader, det är kallaste vad vi har haft hittills. På nyheterna sa dom också att första snön faller i Södra Sverige idag, skulle inte förvåna mig om det var här, hört ryktesvägar att det kommit lite snöblandat regn! Åh vad jag vill ska bli vinter nu. Varit ute på ärenden idag och nu har alla julsaker börjat komma till butikerna, längtar sååå till vinter, snö, jul o allt vad det innebär. Idag gick jag igenom några skåp och packade ihop en låda som jag förde till Röda Korset loppis i Falköping, kändes riktigt skönt att få det gjort. Sen åkte jag via Willys och lämnade tillbaka mina arbetskläder. Även det en sak som kändes riktigt bra. Nu kan jag checka av dom från listan. 

Annars har det inte hänt så mycket senaste veckorna. Yogat nästan varje dag, varit på simkurs, promenerat en hel del, tränat lite efter jobbet. Fixat lite saker hemma och bara tagit det lugnt. 
Förra helgen var vi faktiskt på Oktoberfest till en kompis utanför Skövde, vilket var riktigt trevligt. Spelade olika ölspel för första gången, typ! Det blev iaf sent och vi sov i Skövde så hela förra helgen gick åt till festen, kändes det som. Har försökt återhämta min trötthet hela veckan så den här helgen har vi ingen planerat. 

Nu ska jag läsa lite om yoga o sen får jag se vad jag/vi hittar på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar