söndag 23 oktober 2016

Rensning fortsätter o sista veckan i Oktober.

Idag har jag gått igenom förrådet och hittat massa jackor som jag inte använt på flera år då jag har köpt nya motsvarande. Så nu ska jag ge försäljning via facebook en chans. Har faktiskt redan lyckats sälja ett par skor där, alltid något.

Jag o Jakob har också tänkt städa idag men det känns som att det kaaaanske inte blir av, återstår att se, ännu finns det hopp!

Idag är det söndag och imorgon måndag. Se där ja! Känns som att det är mycket på gång nu, så tror den här veckan kommer gå i ett. Måndag har jag simning, näst sista gången nu. På tisdag åker jag o Kristin till Göteborg igen för yoga och på kvällen ska jag klippa mig. Lär bli en seeen kväll eftersom jag ska klippa mig i Göteborg först kl.19. Sen på onsdag har jag en normal dag på jobbet förutom att jag måste åka lite tidigare då jag ska till läkare. På torsdag ska jag återigen på kurs till Göteborg med 3 kollegor från Falköping. På fredag ska jag till Skövde efter jobbet för ansiktsbehandling. Skulle ha åkt i veckan men det blev avbokat då hon som skulle göra det fick förhinder. Blir en bra vecka det

PLUS!! Det är lönevecka och det är sista veckan i oktober vilket innebär cancergalan så torsdag kväll kommer att spenderas i soffan framför tvn med x antal tårar.

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar