tisdag 10 maj 2016

Två veckor kvar

I skrivande stund sitter jag o inser att om exakt två veckor kommer jag vara påväg hemåt. Det är med blandade känslor som jag tänker på detta. Ska bli jätte härligt att få komma hem till Jakob igen, vad jag saknar honom! Men samtidigt känner jag att jag inte är klar här, det optimala vore ju att Jakob kom hit så vi kunde resa runt lite. Men förhoppningsvis kan han o jag åka hit en dag så jag får visa honom detta underbara ställe!

Men mina kommande två veckor är mer eller mindre fullbokade med aktiviteter, vilket jag tycker om! Så den här veckan är normal på jobbet förutom att jag o Victoria åker med Pete o Maude till Mooloolaba på fredag där dom ska hålla i nån sorts tejpkurs o sen på kvällen ska vi ha lite avskedspicknick med kollegorna främst för Victoria men lite för mig också.
Sen på lördag morgon åker jag på weekendresa till Fraser Island med en buss, ska bli spännande att åka själv men det blir nog bra. Jag hoppas på strålande sol o värme så att det blir en grym helg!

Nästa vecka är min sista vecka på praktiken o jag har faktiskt fixat ledigt tors-fre så jag o Victoria ska åka på roadtrip till Byron Bay på onsdag direkt efter jag slutat praktiken. För hon har bil hela veckan så vi tänkte det skulle va kul att göra nåt tillsammans o det tyckte min handledare med så jag är så otroligt glad att jag fått ledigt! Så vi stannar antagligen i Byron från ons till fre eller lör, får se. På lördag tänkte jag iaf åka till Australia Zoo.

Efter allt detta så har jag alltså sön o mån som jag inte ÄNNU har något bokat, så får se vad man hittar på då eller om det blir lugna dagar på stranden.

Är så förväntansfull över mina två kommande veckor! WUHUUUUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar