tisdag 10 maj 2016

Mt Tinbeerwah

Söndag 8.5

Hade ju som sagt planerat att åka till Australia Zoo men eftersom det blev så mycket aktiviteter på fre o lör så bestämde jag mig för att vara hemma o vila. Så jag sov ut sen gick jag o Victoria på promenad till Tewantin, sen efter lunch åkte jag på en liten shoppingtur, köpte mig äntligen en bikini! Efter shoppingturen gick jag o Victoria till parken o låg o latade oss i eftermiddagssolen o lyssnade på musik. Båda låg o ojjade oss över hur vackert och härligt det är osv osv osv! 

Sen åkte vi med Jenny o David till Mt Tinbeerwah för att se på solnedgången, blev lite bråttom så hann tyvärr inte se så otroligt mycket av solen men det vi hann se var otroligt vackert! 

Så det var en lagom lugn söndag men samtidigt fick jag lite saker gjort och kunde vara ute vilket är huvudsaken.

Bilder från Mt Tinbeerwah
 Älskar hur grönt det är inåt landet här omkring!

Jag o Victoria! Fråga mig inte vad jag gör.

 Solnedgången

 My Australian family!

 My Australian family!

 Toppen ni ser till vänster är Mt Cooroora som vi klättrade i fredags. 

 Noosa och Noosa river, längst ut ser man Noosa main beach och nationalparken.


Happy me!

Jag och min "rumskompis" Victoria.

Vackra vi är då!

David, Victoria o jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar