onsdag 20 april 2016

PICTURES

Här kommer lite bilder som inte gick att ladda upp igår, gick inte så snabbt idag heller men var smart att sätta igång uppladdningen innan maten så fick det ladda på ifred

 Såna här vågor skulle jag kunna acceptera om jag ska pröva på surfing! 

 En bild på Noosa main beach taget från nationalparken.

 The little cove, en strand innan man kommer till Nationalparken.

Surfare som väntar på vågor, såg ganska dött ut för tillf'ället men men 

 Mitt lilla lunchställe, trevlig utsikt.

Bagel till lunch, om nom nom

 En spindel jag hittade vid kiosken innan nationalparken, svårt att få fram hur stor den är på bilden men kroppen är väl lite mindre än ett öra, tyyyp..

Samma spindel

En leguan eller nåt liknande, ca 1,5m. 



 Nationalparken Tea Tree Bay

Koala! Andra gången jag såg den, det är antagligen samma man ser varje gång, för den flyttar inte sig så jätte mycket. Visste ni att koalan sover ca 22h per dygn? Inte mycket liv i den varelsen.

 Den var så söt där den låg ihopkrypt som en liten boll o sov, rörde på sig lite ibland.

 Nationalparken, osäker vilken strand det här var... 

Otroligt många som surfade, inte dom största vågorna som man ser på tv o så men häftigt att se iaf, ser så otroligt lätt ut då folk som kan gör det. Samtidigt börjar folk typ surfa vid 5 års ålder här så jaa det säger väl allt.  

Noosa main beach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar