tisdag 19 april 2016

DUMMA WIFI

Wifi här är tyvärr väldigt dåligt så det brukar ta ganska länge att ladda upp bilder på bloggen men idag tog det mer än 5min per bild så jag avbryter och försöker imorgon igen! Så det blir bara några bilder från i fredas då jag var ute och gick med kameran. Mera bilder från den dagen kommer upp så fort wifi vill samarbeta! :) 




Måste bara berätta om min aktiva dag idag, steg upp kl.6 o gick på 30 min promenad. En otroligt fin morgon o verkligen jätte skönt sätt att börja dagen på. Efter praktiken cyklade jag hem och bytte om och tog en 40 min löptur i solnedgången! Verkligen jätte fint så länge det var lite ljus kvar men det blev kolsvart ganska snabbt då solen gått ner. Känner mig ganska så duktig faktiskt och känner på mig att jag kommer sova gott inatt! Här kommer lite suddiga bilder från min kvällstur. 








1 kommentar: