måndag 4 april 2016

Idag började packning lite mer på allvar, har tagit fram massa grejer och kläder som kan tänkas tas med. Har också börjat fundera på musik som ska fixas inför resan, skriver upp låtar som jag kommer på vart efter. Har även en del grejer som ska köpas imorgon då jag är i Gbg så har skrivit en lista för det också så att inget glöms bort.

Fick också låna Jakobs motorcykel idag då jag åkte till Skövde för o träna, det var faktiskt mycket roligare än vad jag minns att köra så tummen upp för det!

Imorgon då ska vi ner till Göteborg för o träffa handledaren en sista gång, eller jaa "träffa" fick meddelande idag om att hon är sjuk så vi ska ta det över skype istället. Jävligt typiskt eftersom vi ska gå igenom hela uppsatsen men förhoppningsvis går det bra. Så får se vad vi får för dom imorgon då, hur mycket vi behöver korrigera osv.. Känns ju bra att vi ändå har flera dagar på oss oavsett vad som händer. Så förhoppningsvis så är vi ändå klara med kompletteringar innan jag åker på söndag.

Önska oss lycka till imorgon!




2 kommentarer: