söndag 3 april 2016

EN VECKA KVAR!

Idag är det exakt en vecka tills jag åker! Gaaah nu börjar nervositeten krypa på alltså.. Känns nervöst, spännande, förväntansfullt men otroligt skrämmande också! Har fixar med lite bussbiljetter o sånt så att jag kommer mig till Landvettern och sen  från Brisbane Int till familjen jag ska bo hos så nu börjar allt praktiskt falla på plats..
I fredags var jag också till Gbg och passade då på att köpa en del grejer till Australien, bland annat arbetskläder eftersom praktikplatsen inte har kläder till studenter, vilket är lite konstigt men men det är bara o gilla läget. Har också börjat fundera på packningen lite och tar fram lite vart efter jag kommer på. Bra med stor lägenheten, mycket utrymme att sprida ut mina grejer utan att behöva packa ner dom..

På fredag kväll kommer också Jakob ner till Gbg för vi skulle ha lite bowling och spelkväll med några klasskompisar och deras respektive och det resulterade i en grymt rolig kväll! Alltid så kul och umgås allihopa.

I helgen annars så har jag bakat och städat inför födelsedags kalaset vi hade idag. Eftersom jag är i Australien då jag fyller så firade vi innan jag åker.

I lördags var jag också o hämtade ut ett paket på posten också, nämligen min beställning från Dermosil! Alltid roligt med paket, första gången jag beställde via dom, annars brukar jag beställa via mamma och ta med då vi är hemma på besök..

Snart kommer Ulrica hit och vi ska fixa med det lilla sista på C-uppsatsen innan vi skickar in den till handledaren ikväll och förbereder oss för sista mötet på tisdag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar