lördag 9 april 2016

Det närmar sig

Väskorna står i hallen och lägenheten är i ordning. Väntar på att Jakob ska komma hem från Skövde, där han varit och skrivit högskoleprovet. Tänkte käka pizza då han kommer hem o så tar vi tåget vid 18 ner till Gbg.
Har checkat in också så det är gjort inför morgondagen. Flyget går vid 9:35 så behöver inte stiga upp allt för tidigt. 

Kommer att flyga Göteborg -> Köpenhamn-> Singapore->Brisbane. Så beräknas komma fram 19:30 lokal tid i Brisbane på måndag. Mellanlandningarna är ca 2-3 så det känns riktigt lagom, hinner äta nåt och gå omkring lite vilket känns ganska nödvändigt eftersom flyget mellan Köpenhamn o Singapore beräknas ta 12h o sen till Brisbane 8h så jag tror jag kommer va ganska mör i kroppen efter resan. Väl framme i Brisbane har jag bokat en door to door shuttle till min värdfamilj så borde va framme hos dom runt 23 på måndag kväll. Så att.. så här kommer mina kommande dygn se ut f.o.m imorgon. 

Men å så spännande det kommer att bli! Att få vakna upp på tisdag morgon o befinna sig på andra sidan jorden, i ett land jag alltid drömt om att besöka! 

Nu ska jag packa ner datorn fixa med det sista så att jag är klar då Jakob kommer hem så att vi kan äta i lugn o ro innan vi behöver gå.

Let the adventure begin! 

1 kommentar:

  1. Ho ho kan bara önska dig stort lycka till på dina äventyr i världen

    SvaraRadera