fredag 8 april 2016

TO DO IN AUSTRALIA

Idag skickade vi in C-uppsatsen för andra gången, har flera dagar nu fixat med kompletteringar vi fick i tisdags så förhoppningsvis blir det mindre kompletteringar nästa gång och någon dag kommer vi bli klara och då ska vi fira! :)

Har fixat med lite "pappersjobb" nu i form av skattedeklarationer både från Finland o Sverige, men det är skönt o ha det gjort innan jag åker.

Kan inte förstå att jag åker snart, endast en natt till hemma o sen bär det iväg.

Har suttit o funderat på lite vad jag vilja göra då jag åker till Australien, en liten TO DO LIST och jag tänkte dela med mig av den. Kan ju va kul att få kolla tillbaka också o se om det blev som jag hoppats och tänkte mig. Lär ju komma på mer saker efter hand men här är några saker i alla fall.


TO DO IN AUSTRALIA
Besöka Fraser Island
Pröva Surfa
Besöka Steve Irwins Australian Zoo
Många strandpromenader 
Många promenader i Nationalparken
Paddla Kajak 
Se vilda djur
Bada och sola ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar