lördag 30 januari 2016

SWISH!!

Den här veckan har gått så himla fort, har inte hunnit med överhuvudtaget.. 

Men jag har gjort klart alla mina 3 intervjuer för examensarbete och dessutom transkriberat två stycken av dom vilket har tagit mig nästan 15h sammanlagt.. Har hunnit jobba lite som tur är, behöver alla timmar jag kan få för Australien. Har också hunnit med några träningspass så jag är nöjd men det är helt sjukt vad veckan har gått fort! 

Annars den här veckan har vädret varit värdelöst, så otroligt tråkigt! All snö som vi hade förra veckan är nu helt borta. det har till och med varit upp mot 7 grader någon dag, det har regnat och blåst och fyy fan säger jag bara! Så får se om det var den vintern vi fick i år.. Enda positiva med allt som pågår för tillfället är att jag inte hinner reflektera över det allt för mycket, vilket gör att jag lider mindre! hehe 

Nu tänker jag ta ledigt resten av dagen, redan jobbat och suttit med tranksriberingen i 1,5 så jag är nöjd för dagen. Ikväll var det någon här bredvid mig som viskade att han skulle bjuda mig på pizza så det tackar jag inte nej till! Men först ska jag ordna upp lite i lägenheten, ser ut som kaos sen intar jag soffläge, för imorgon blir det mera jobb och sen åka till Skövde och träna. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar