söndag 24 januari 2016

Busy busy days

Har varit full rulle igen dom senaste dagarna. Blev att jobba lite i mitten på veckan, hann också med lite träning och plugg. Igår hade vi kalas för Jakobs släkt eftersom han fyller år idag, hela 26 år!
Så igår var det bara att stiga upp o baka och göra i ordning, sen efter att gästerna hade åkt hem bänkade vi oss på soffan resten av kvällen! 

Idag, eftersom Jakob fyller år så gjorde vi födelsedagsbrunch med våfflor och hela köret så vi har suttit och käkat massa gott hela dagen och kollat många avsnitt av en dokumentärserie "The last Alaskans". Väldigt intressant. 

Nu har jag packat ihop allt för morgondagen, för då ska jag åka iväg till skolan på lite introduktionsföreläsning om sista terminen och sen åker jag direkt till Skövde och tränar på eftermiddagen. 

I typ två-tre veckor har vädret här varit helt fantastiskt! Så fort man kommit utanför dörren så har man känt sån glädje och lugn! Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar vintern, då det är vitt överallt och typ -10 o solsken. Jag blir alldeles lyrisk inom mig!

Här får ni lite bilder från min promenader till och från jobbet.

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar