tisdag 2 februari 2016

Examensarbete

Idag skickade vi in första delen, bakgrunden, i examensarbetet så på torsdag ska vi åka ner till Göteborg och träffa handledaren för att se vad som behöver ändras och så men annars ser vi oss som klara med den delen.

Eftersom jag har alla intervjuer gjorda så är det bara att fortsätta med transkriberingen, har 25 min kvar allt som allt så det känns grymt bra! Sen är det bara att börja analysera dem. Känns faktiskt som att vi är på gång väldigt bra och håller en bra tidsplanering. Vilket leder till att jag har större möjligheter att kunna träna och jobba.

Så nu då bakgrunden är inlämnad ska jag tillägna resten av dagen med att transkribera innan jag åker till Skövde för o träna ikväll. Imorgon borde jag vara klar med transkriberingen så då kan jag börja med analysen! :)


Igår hade vi värsta snöovädret hela dagen så på kvällen hade vi kanske 5 cm snö men det har stormat som bara den inatt, blåst och regn så idag då jag steg upp så var all snö borta igen. Så nu var det grått och tråkigt igen och dessutom regn. Underbara februari!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar