tisdag 19 januari 2016

En bra tisdag

Skickade in vår projektplan igår och idag fick vi svar att den är godkänd och att det bara är att köra på med examensarbete! UNDERBART! 
Så det var precis det vi gjorde så nu ska vi bara boka in tider för intervju med deltagarna  och fortsätta med skrivandet av examensarbetet, men känns så otroligt bra att få köra igång med det riktiga arbetet! 

Ikväll har jag dessutom varit på vallakurs på Intersport i Falköping. För senast jag stod på ett par längdskidor var vintern innan jag åkte till USA och då fixade pappa min valla. I somras tog jag med mina skidor till Sverige så nu har jag äntligen möjlighet att använda dom. Men eftersom jag inte vet någonting om valla så kände jag att det kan va bra o skaffa sig lite grundkunskaper och bra grundutrustning för nybörjare. Affären hade dessutom 20% på alla skidtillbehör och vallaprodukter så det var bara att bunkra upp. Passade dessutom på att köpa en skidväska, för en billig peng 99:-, så att jag har någonstans att förvara skidorna i, istället för inlindade i ett lakan. Så förhoppningsvis blir det någon skidtur i vinter iaf! 

Imorgon blir det självarbete på examensarbetet, sen träning lagom till lunch och så avslutar jag dagen med lite jobb 16-20:30 och en skön promenad hem efteråt! 

Dagens shopping









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar