måndag 9 februari 2015

Sista veckan

innan praktiken drar igång. Har ännu en praktisk tenta imorgon o sedan lite obligatoriska lektioner denna vecka men sedan är det klart. Då slipper jag åka till Göteborg på 5 veckor, kommer självklart åka o hälsa på tjejerna men det blir ju inte dagligen! Ser så fram emot den här praktik perioden med både mycket nervositet och spänning. 
Idag har det varit pluggdag på hög nivå. Egen träning idag på skolan från 8:30-14:30. Kom hem vid 16:30 o mellan 18-21 så var Ulrica här o vi gick igenom allt praktiskt en gång till. Måste ju påpeka att jag dessutom pluggat på tåget fram o tillbaka också! Så om inte det här sitter imorgon nu blir jag på riktigt ledsen! 

Det är förresten 9 Februari idag o det verkar som att våren är på väg till Göteborg, fågelkvitter, värmande vårsol o sånt som hör våren till anlände idag så får se då. Måste ju erkänna att det är ganska mysigt med att åka ner till Göteborg under dagarna då vädret är så o sen får åka hem till vintriga Falköping igen till kvällarna! 

Men nu ska jag göra mig klar för natten o vakna upp till en ny dag. Denna vecka kommer bli fantastisk! Det har jag bestämt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar