måndag 2 februari 2015

Dagarna rullar på o det känns bra!

Varit mycket nu dom senaste dagarna. Mycket o läsa till skolan, rullstolsträning (en av de jobbigaste sakerna jag prövat), jobb, kalas (förberedelser inför det), fest för vännerna i lördas, mera skolarbeten. Kommande dagarna är det skola, jobb o tentaläsning som gäller! Men av någon konstig orsak så får jag mycket mera energi till skolan då jag får jobba, är så otroligt skönt o kul att få jobba lite ibland o bara få stänga av tankarna på skolan o fokusera på jobbet :) Märker att jag behöver lite jobb för att orka med skolan, Jakob har själv kommenterat hur bättre humör jag är på då jag får jobba lite, fast det ibland blir långa dagar.
Måste även säga att nu har vi fått ut alla tentor från termin 3 och alla var godkända vilket betyder att jag nu är officiellt klar med tredje terminen aka HALVA UTBILDNINGEN! :D Så otroligt skönt, hittills har allt gått så fort så om det fortsätter i samma takt så är jag ju snart legitimerad fysioterapeut! Men först ska jag ha lite fler praktikperioder och min andra börja faktiskt om två veckor, då blir det 5 veckor på neuro rehab på sjukhuset i Skövde. Kommer bli en spännande och utmanande period, mycket o se fram emot.

Men nu är det dags o packa för morgondagen o se leta mig till sängs så gonatt från grannlandet i väst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar