torsdag 12 februari 2015

Shopping

Idag efter skolan blev jag bjuden på lunch hos Ulrica o sen åkte vi till Kinnarps presentshop. Där blev det lite fynd för min del. Hittade en röd klänning för 100kr och några vita söta burkar till köket. Har fått lite dille på dom, har redan två stycken i badrummet. Men ibland måste man få unna sig. Jakob hade även haft lite besök av sin gudmor idag som hade med sig en så otroligt vacker tulpanbukett! Älskar att ha lite blommor hemma, händer ju inte så ofta man får njuta extra mycket då man väl har lite.




Annars så har vi bara en skoldag kvar imorgon eller ett seminarium på 1,5h o sen är det paus från skolan i 5 veckor. Men först ska klassen ha lite kvalitetstid och imorgon eftermiddag blir det beachvolleyboll. Kommer bli väldigt kul o ett bra avslut på kursen, får ju dessutom fira lite i och med att jag lyckades med tentan i tisdags. Men nu ska jag fortsätta kolla på min serie "Norges damer mot Falun". Sen blir det väl en promenad o lite träning på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar