torsdag 30 oktober 2014

Celcius

Fick en liten gåva idag av Ida, Hon ville ge mig nåt för att jag massera henne förra veckan. Så det var ju väldigt snällt! Celsius är något jag aldrig själv skulle köpa åt mig själv, tror inte riktigt på sånt där + att det är alldeles för dyrt. Meen får man lite gratisprover av en kompis så tackar jag väl inte nej, så det var en trevligt överraskning.
Annars idag så har jag varit i skolan hela dagen o tränat inför morgondagens praktiska tenta men ska ännu gå igenom lite saker innan det är sängdags. Hann även med ett träningspass efter skolan, kändes behövligt med en liten paus från allt pluggande.

Här kommer bara en liten kort förklaring om vad Celsius är:

Drycken innehåller vitaminer, grönt te, ingefära, guarana och koffein. Den unika blandningen av ingredienser har tagits fram efter flera års forskning i syfte att höja kroppens ämnesomsättning så mycket som möjligt med naturliga ingredienser.

Så kallad energidryck, själv anser jag väl att man kan få i sig dessa ämnen med en bra kost. Tex grönt te, DRICK grönt te :)

Ha det gött!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar