söndag 12 oktober 2014

Busy busy busy doing nothing at all..

Om jag skulle ha såå roligt! Nee istället har jag varit extremt upptagen dom senaste veckorna.. Började en ny kurs för två veckor sen, förberedelse kurs inför praktiken som snart är aktuell. Det har varit mycket med grupparbeten + läsning inför tentan som vi har imorgon.. Dessutom hade jag anmält mig till en liten extra utbildning på sidan om detta, nämligen massageutbildning, som vi då hade förra helgen. Två hela dagar lör o sön o sen kvällarna mån o tis. + skolan också.. Var kanske inte det smartaste o slänga in massagen just nu men det är något jag verkligen velat göra o jag visste ju inte att vi skulle ha så mycket i skolan. Men det var bara o ta en dag i taget o vila så mycket jag bara hann. men nu börjar det kännas av att man missade en vilohelg.. Den här helgen har inte heller blivit mycket till vila i och med tentan.. Så jag ser fram emot o komma hem imorgon efter tentan o ha EN HEL dag o inte behöva tänka på nåt!

Angående massageutbildning nu då, så gör jag det här för att bli diplomerad massör. Så efter utbildningen så måste man utföra 20st helkroppsmassager 60min o göra en hemtenta innan man kan ansöka om att få diplomet. Jag har 3mån på mig så det borde inte vara några problem, åtminstone inte att hitta massageoffer iaf, sen är det lite svårt med tiden i och med att vi har fulla skoldagar nästan hela tiden o sen har vi praktik 6.11-3.12 men det ska no gå bra :) Senare i framtiden innan jag är klar i skolan planerar jag att gå en triggerpunktsutbildning för att sen bli certifierad massör, men det är en senare mål.

Men nu är det söndag, fick våffelfrukost för andra dagen i rad. Har en liten frukostkock hemma ;) har redan slängt i 4 tvättar med kläder så det har varit en ganska produktiv förmiddag så nu är det dags att ta tag i läsandet :)

Have a nice sunday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar