tisdag 23 september 2014

helgen den kom o gick

Men oj så härlig den var! Hade ju tenta på fredag morgon så kom hem väldigt tidigt. Passade då på att gå till gymmet så länge det är lugnt där. Sen hann jag hem o vila lite innan jag skulle kl.16.

På lördag åkte jag o Jakob iväg till Hökensås på lite promenad längs vandringsled / bärplockning. Hade hoppats på mycket mera lingon men fick i alla fall ihop 1 l lingon o nästan 1 l blåbär så får väl va nöjd att man inte kom hem tomhänt. Resten av dagen intog jag horisontellt läge i soffan o kolla på gossip girl.
På kvällen sen blev det film med Jakob.

På söndag däremot steg vi upp tidigt o vandrade iväg till kurorten för o äta frukostbuffe! Hotellfrukost måste va det bästa som finns! Så det blev en riktig mysig morgon.  Efteråt gick vi hem o jag återtog min plats på soffan för mera avsnitt av gossip girl för att sen åka o jobba kl.16.

Perfekt helg. Hann vila upp mig o göra annat än plugga med gott samvete! O dessutom jobba några timmar. Men nu är det ny vecka som betyder ny tenta på lördag.. motivationen är tyvärr på noll för tillfället men hoppas att det jag har läst har fastnat lite åtminstone. Så nu ska jag läsa igenom några saker till innan jag släcker för ikväll.

Men först lite bilder från helgen :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar