måndag 13 oktober 2014

Woop Woop

Klockan är två, jag har varit ner till Gtb o skrivit tenta, hunnit med ett träningspass o käkat lunch, allt detta innan kl.14 :O Har inte hänt på lääänge! På grund av massageutbildningen och otroligt mycket i skolan så fick jag sätta träningen åt sidan helt o hållet så idag kändes det riktigt bra att vara tillbaka! Då det kommer till regelbunden träning så funkar det väl kanske inte riktigt i mitt liv för tillfälle men det känns okej. Första prioritering är skolan o så kommer det också vara i ett o ett halv år till. Så vissa veckor blir det 5 träningspass o andra veckor nada men så får det vara o jag har accepterat det :) Men som sagt, idag kändes det riktigt bra o jag hoppas det känns ännu bättre om några dagar. Den här veckan har dessutom plötsligt blivit såå mycket bättre än planerat på grund av lite avbokade undervisningar.. tråkigt o gå miste om praktiska saker som säkert skulle va intressant men samtidigt är det helt underbart o sluta 12 både onsdag o torsdag!

Tentan idag gick riktigt bra åtminstone en av dom. Vi skulle skriva två tentor men någonstans har det gått fel så det fattades frågor på den ena tentan o då fick vi informationen om att vi får ta om hela den tentan vid nästa tillfälle så återigen har vi en extremt upprörd klass! Men personligen så klagar jag inte, för den delen som vi ska skriva om var en del som jag inte alls förstår, biomekanik o matte är väl inte min starka sida direkt så nu har jag en chans att öva mer, kanske få lite mer hjälp så att jag börjar förstå något så lite tur i oturen kan man säga :)

Fick också ett samtal i förmiddags om ett stort paket som väntar på mig på posten, så förhoppningsvis får vi låna Adams bil ikväll o hämta den så jag får visa :D Roligt!

Nu ska jag njuta av min LEDIGA eftermiddag med några avsnitt av Gossip girl o sen försöka få lite saker gjort i lägenheten så har lämnat lite på hälft dom senaste veckorna.

Hoppas alla haft en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar