torsdag 21 augusti 2014

Torsdag

vilket betyder att den här veckan börjar närma sig slutet. Har fått ganska mycket gjort idag. Gjort en utbildning för jobbet så nu har jag lite mera kunskap om Svenska spel, så att jag kan göra ett bättre jobb i spelbutiken. Har även cyklat till stan, där jag hittade en kruka för ynka 13kr till mitt fikus träd o var dessutom tvungen att köpa ett anteckningsblock inför nästa vecka så har spenderat eftermiddagen med att skriva av anteckningar för kommande två veckor. Brukar kalla mig lite old fashion då det kommer till skolan, tycker inte alls om att ha anteckningar på datorn utan vill ha dom på papper så att jag kan läsa o kolla igenom dom utan att behöva släpa med datorn överallt. Skulle säkert vara lättare att skriva ut dem, men har märkt att jag lär mig otroligt mycket av att bara skriva ner allt en gång så därför har jag valt att göra såhär. Förutom detta har jag även fått tvättat 3 maskiner med kläder som nu är på tork. Efter att ha haft lite paus o kollat på tv så ska jag nu fortsätta o skriva av anteckningarna :)

Have a happy thursday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar