onsdag 20 augusti 2014

Regn o regn!

Vaknade inatt av riktigt åskväder, rummet till och med lyste upp då det blixtade. Så fick ligga o lyssna på det en stund tills det åskvädret hade dragit vidare o vi kunde somna om. Sen då Jakob steg upp för att åka iväg till Skövde så ösregnade det o åskan var tillbaka så det kändes inte alltför roligt att han åkte iväg meen det gick bra :) 
Själv ska jag jobba idag 12-21:15, kan ju hoppas att regnet har lugnat i sig då man ska promenera bort. 

Igår köpte jag mig en elektrisk fotfil :D Har lite problem med förhådnader under foten o det blir aldrig bra med en normal fotfil så jag bestämde mig för att pröva på Scholls nya velvet smooth. Hade en 50% rabatt kupong till ett apotek så passade på o köpa den där så att jag kunde få den lite billigare. Har inte hunnit använda den ännu men ska berätta sen vad jag tyckte :) 



Ha en bra onsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar