onsdag 4 juni 2014

Sista skoldagen

Seminarium mellan 13-15:45 o sen är jag 1/3 klar från att få min examen som leg. fysioterapeut! Imorgon åker jag hem till Finland, ska bli så otroligt kul men som sagt, känns fortfarande konstigt o va bort en hel månad. Men nu har jag så gott som allting packat o alla ärenden som jag skulle ha gjort innan jag åker är fixade.

I måndas var en av de absolut bättre dagarna på länge! Åkte ner till Borås för o hälsa på Sofia o där mötte vi upp med Annie, Frida, Jakob o Lars från klassen o åkte iväg till en hinderbana som finns där. Den var mycket bättre än va vi trodde så körde igenom den några gånger, vilket var så roligt! Efteråt visade Jakob oss en backe där han brukar köra backintervaller så vi sprang upp för den en gång innan vi åkte hem till Sofia. Fick ett väldigt bra träningspass o det kändes verkligen i hela kroppen, bra med lite varierande träning. Vid Sofia gjorde vi tacos o sen avsluta vi kvällen med mängder av Ben & Jerry's. Blev så äckligt mätta så vi låg alla förlamade på soffan o kolla film innan vi åkte tillbaka till Göteborg o då tog jag tåget hem till Falköping. Som sagt, perfekt dag med dom bästa från klassen och en perfekt avslutning på första året som fysioterapeut studenter :) 

Nu ska jag försöka fixa det sista med packningen så jag slipper stressa med det ikväll och istället kan umgås med Jakob. 

Men först kommer lite bilder från måndagen.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar