måndag 2 juni 2014

Juni månad

Det är redan juni, vilket betyder sommar, lov från skolan och hemresa till familj o vänner :) Bara några dagar kvar nu! Är på min femte lediga dag o det har varit så skönt, vädret har varit underbart sol o värme alla dagar förutom på lördag vilket resulterade i lite nytto göra såsom städning. Det fina vädret bara fortsätter o i eftermiddag ska jag o några klasskompisar åka till Borås, till Sofia o träna på lite hinderbana o sen köra ben & jerry's kväll :) Lite avslutning på första skolåret innan vi alla tar sommarlov. 

Kunde inte somna om idag då Jakob åkte iväg vid 6 så bestämde mig för att stiga upp o göra klart utbildningarna på datorn för jobbet på Willys. Så nu väntar jag på att Grey's anatomy ska börja o sen blir det en vända in till stan innan jag tar tåget till Borås :) 

Hoppas alla får en bra början på veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar