söndag 6 juli 2014

Paus

Har haft lite paus från bloggandet medans jag varit i Finland en månad. Har varit så otroligt underbart att vara hemma med o hunnit umgås med kompisarna och dessutom träffat personer som jag inte sett på många många år :) Hann även med en resa under midsommarhelgen till Turkiet för min brors bröllopsfest. Det var ett väldigt minnesvärd och speciellt veckoslut :) Efter att ha umgåtts med familjen i en månad så var det extra tungt o säga hejdå denna gång. Önskar jag kunde träffa dom oftare men det blir nog först till jul nästa gång. Fast det var jätte jobbigt att säga hejdå var det underbart att få träffa Jakob igen! Som tur var han ledig på fredagen så vi fick tid o umgås innan han skulle jobba lör o sön.Har haft lite energi sen jag kom tillbaka så har inte gjort någonting i princip, det blir ju inte lättare att Jakob jobbar varje dag o kommer hem först kl.20 om kvällarna. Men imorgon ska jag börja jobba igen så förhoppningsvis kommer jag få tillbaka nå sorters rutiner för att för tillfället har jag varken ork eller lust med något. Senare idag kanske jag orkar ladda upp lite bilder.



My home is with my family and with Jakob! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar