tisdag 27 maj 2014

Sommarlov

Inofficiellt åtminstone, har fortfarande två skoldagar kvar men det är bara två seminarium så ingen förberedelse krävs, vilket betyder i och med att inlämningsuppgiften är klar och inskickad så har jag i princip sommarlov! Känns så otroligt skönt :)

Idag efter skolan körde jag, Frida, Annie o Sofia ett grymt träningspass innan vi åkte hem. Körde trappintervaller i 20 min så det slutade med att våra ben skakade så mycket att vi knappt kunde gå, jobbig men ganska så rolig känsla ;P Nåja det var effektiva 20 min! Var hemma redan vi 13 så då var det bara att skriva färdigt uppgiften!

Nu ska jag med gott samvete kolla på lite tv tills det är läggdags, hade funderat på en joggingtur men det finns ingen chans att mina ben orkar mer för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar