måndag 26 maj 2014

3 dagar kvar

3 skoldagar kvar innan sommarlovet, tisdag och onsdag den här veckan o sen nästa onsdag har vi sista dagen! Ett ännu större plus är att de är bara halvdagar! Tyvärr fungerar jag på det sättet att ju närmare lov eller ledigt som jag närmar mig ju mindre motiverad blir jag. Skulle ju vara vettigare om det var tvärtom men inte i mitt fall. Men nåja, vi har en inlämningsuppgift kvar o jag är näästan klar med den, vilket förhoppningsvis betyder att efter onsdag så är jag med gott samvete ledig i hela 6 dagar innan sista examinationsdagen på onsdag. Vad händer dagen efter det då, 5 juni?! Joo, då hoppar jag på flyget o kommer hem i EN MÅNAD! Ju mer det närmar sig ju mer blandade känslor blir det också. Ska bli så otroligt kul o skönt att få komma hem o få umgås med vänner o familj. Få va på landet^^ Men samtidigt tar det emot något otroligt att vara ifrån Jakob i 4 veckor! Men jag ska verkligen försöka att njuta dessa 4 veckor o unna mig detta sommarlov, för det är något jag verkligen behöver. För sen blir det jobb jobb jobb alla veckor innan skolan drar igång igen i slutet av augusti.

Men nu ska jag skriva lite till på min inlämningsuppgift innan jag o Jakob far o springer :) I den här värmen får man tyvärr vänta tills kvällen för man skulle inte orka något annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar