tisdag 25 mars 2014

Senaste dagarna

Den senaste helgen måste ha varit den bästa på läänge. Hela fredagen var som jag tidigare skrev en mycket bra dag som avslutades med världens fredagsmys! :) Lördag var äntligen sovmorgon, sedan spenderade jag några timmar framför datorn och kom äntligen igång med att organisera alla foton som jag haft på datorn och flytta över till min externa hårddisk och även där gå igenom allt, ordna upp bilder från USA. Sedan var det dags för lite paus och vi åkte och tränade crossfit, tungt pass p.g.a den extrema träningsvärken jag hade från dagen innan men annars ett kul pass! Då vi kom hem lagade vi mat o sedan bänkade vi oss framför tv:n för att påbörja kvällens HOBBIT MARATON, hade planerat att se både ettan och tvåan meen i och med att jag aldrig lyckas hålla mig vaken fick vi spara halva tvåan till söndag.
På söndag spenderade vi sex timmar på Skövde arena, bad och spa! Vilken underbar och skön dag! Precis vad vi behövde. Fick verkligen njuta till max! Hade även förbeställt lunch, räksmörgås till mig o ceasarsallad till Jakob och guuud vilka portioner, fan va vi kämpade med maten, ingen av oss ville lämna heller för det var ju så gott. Efter en lång lunch hamnade jag i total matkoma så vi gick o la oss i solrummet 30min för att låta maten smälta. Nästan så att jag somnade där. Då vi kom hem så kollade vi klart filmen från tidigare och jag fortsatte med mitt organiserande av foton. Efter den lunchen som vi tidigare ätit blev ingen av oss hungriga på hela kvällen, jag åt typ 3 matskedar gröt som jag lämnat från frukosten, that's it, så vi var ganska så mätta !

Nåja efter den här helgen kändes det så otroligt skönt att gå o lägga sig på söndag kväll. Nöjd och avslappnad och tanken på att sista veckan i Skövde var påkommande gjorde allt så mycket bättre :)

Nu börjar jag ha nästan allt packat så nu väntar vi bara på samtal om att vi får komma o hämta nycklarna. Kan bli imorgon eller först till helgen så det återstår att se. Idag var jag ledig från skolan så passade på att åka till Falköping o fortsätta söka jobb till sommaren, gick väldigt bra men det är ju som sagt ganska många som söker jobb nu så det är verkligen omöjligt o säga nåt men man får helt enkelt hålla tummarna. Har dessutom gjort våfflor idag, våffeldagen till ära. Länge sen vi åt våfflor så det var väldigt gott.


Så det var väl lite vad som hänt dom senaste dagarna här hos mig. Hoppas alla där hemma har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar