lördag 22 mars 2014

Fredagsmys!

Igår var en riktigt riktigt bra dag! :) Hade först skola på förmiddagen, hade vår redovisning i artikelgranskning så nu får man checka av det från listan. Sedan åkte jag o Annie till Kungälv för att träna på hennes gym, körde ett riktigt hårt pass för bröst o triceps så kan lugnt säga att det känns av idag, igår kunde jag knappt lyfta mina armar utan att dom skakade. Efteråt åkte vi hem till henne o gjorde middag och gjorde oss i ordning för kvällen. Innan vi åkte in till Gbg åkte vi via systemet o köpte lite vin till mig och Annie i och med att dom andra skulle köra på alkoholfritt denna gång, men efter att ha sett fram emot denna ost och VIN kväll så länge skulle vi dricka vin! Väl inne i Gbg så möttes vi upp med Frida o Sofia på Ica Maxi där vi köpte massa ost, kex, frukt o choklad. Sen gick vi alla till Frida där Ida väntade o då kunde kvällen börja. Kan inte komma ihåg när jag senast skulle ha ätit så mycket gott o haft en sån trevlig kväll. Det blev verkligen toppen! :) Så efter att ha vräkt i oss nästan allt o suttit o pratat länge så var det dags att börja dra oss hemåt. Var hemma halv 1, riktigt lagom efter en lång dag :)

Nu är det lördag o jag har skickat in skattedeklarationen för i år, skrivit under massa papper som skall göras i och med flytten. Skönt o vara i fas med allt sånt nu! Ska snart åka o träna, får se hur mina tycker om det men imorgon blir det en dag på spat så idag är det bara o köra :)

Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar