torsdag 20 mars 2014

Gruppaudition

Idag har jag varit hemma från skolan för jag har varit på gruppaudition för sommarjobb på Skara Sommarland. Så nu är det bara o vänta o se. Efteråt var jag o hämtade några fler bananlådor så jag kan fortsätta och packa inför flytten :) Sen blev det lite promenad med Jakob, såå skönt verkligen! Båda har lyckas bli förkylda så vi har tagit det lite extra lugnt med crossfit den här veckan och gått på promenader istället. Om det är något man hittills har lärt sig på utbildningen, LYSSNA PÅ KROPPEN!
Jag var även o sa upp mitt gymkort i och med att pendlingstiden till Göteborg blir kortare så är det ju bara dumt o fortsätta åka till Skövde för att träna. Dessutom har jag Crossfit ännu i April så får väl åka till Skövde nån gång i veckan iaf. Sen blir det några månaders uppehåll från gymmet och träning på annat sätt.

Har dessutom hunnit med förberedelser för morgondagens presentation och opponering så nu är resten av kvällen ledig! Tänkte jag skulle städa upp lite i lägenheten o ta lite bilder så att man minns, dessutom visa till er där hemma hur jag bott det senaste året.Skall försöka ta bilder på nya lägenheten så fort vi flyttar in och inte vänta ett år innan jag gör det.

Imorgon blir det en fullspäckad dag! skolan 8:30-12, efter skolan åker jag med Annie o tränar till hennes gym, sen åker vi hem till henne, äter lunch o gör oss i ordning inför kvällen. Ost o vinkväll med tjejerna för att fira Annie o Frida. Hoppas det blir en rolig kväll !
Hoppas alla får en härligt slut på veckan och en härlig början på helgen med massa vårsol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar