lördag 16 november 2013

Lugn o slapp lördag? Yes

Idag har det varit vila på schemat, steg inte upp före 12 idag o sen efter frukost blev det långpromenad. Va ut o gick o samtidigt in till några butiker för o kolla lite saker till jul o kanske få nån idé till julklappar. Men hann inte kolla på så mycket för då tappa Jakob tålamodet o så började han känna av i ryggen igen så då var det bara att gå hemåt. 
De är såna här gånger som jag saknar mamma extra mycket. Brukar kunna gå omkring på stan i massa olika butiker o bara kolla på allt :) det saknar jag! 
Men hittade iaf en matta till hallen som jag ska gå o köpa imorgon, den var på kampanjpris men det går ut imorgon så får passa på :) 
Annars har jag bara legat o degat på soffan idag, så det har inte blivit så mycket vettigt gjort men har varit skönt med en sån dag efter tentan igår. 

Men nu ska jag kolla färdigt filmen "Knowing" spännande o bra film :) 

1 kommentar:

  1. Ja vet precis hur du känner det, jag känner likadant angående att kolla i butiker i stan.

    SvaraRadera