söndag 17 november 2013

Fysioterapi

Blev återigen en skön sovmorgon, steg upp kl.12 o gick iväg på promenad i det vackra vädret. På vägen hem gick jag via jysk o köpte hallmattan som jag kollat på tidigare. Men ska vänta till lilla jul innan jag tar fram den. 
Sen har jag även varit o tränat idag, inte världens bästa pass men skönt att komma iväg iaf o passade dessutom på att basta lite, underbart!
På kvällen gick jag o Jakob till hans mamma där vi blev bjudna på mat, så det blev en riktig trevlig kväll. 
Men nu måste jag verkligen försöka sova, lång dag imorgon o första dagen på nya kursen "grundkurs i fysioterapi". Har väldigt höga förväntningar på denna kurs, både tror och hoppas att den kommer bli  kul o väldigt intressant så förhoppningsvis kommer man att få lära sig saker som är mera relaterat till själva yrket som fysioterapeut. 

Men nu är det gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar