måndag 11 november 2013

Effektiv dag

Det har det minsann varit idag. Hade skola mellan 13-16 idag men tog 8 tåget imorse för att åka tidigare o läsa på till tentan. Fick ihop några timmars effektiv läsning o sen dags för lite lektion. Sen på vägen hem var jag inte det minsta trött så jag fortsatte att läsa o sen då jag kom hem halv 7 tiden tog jag mitt pick o pack och begav mig till gymmet! Väl framme insåg jag att det var fullt! Har aldrig någonsin varit så mycket folk på gymmet.  Så tappade lite motivation men tog det lugnt o bytte om i lugn o ro. Sen värmde jag upp i lugn takt i väntan på att folk skulle börja bege sig o det gjorde dom så då körde jag igång o ca 10min efter så var gymmet nästan tomt ;) haha men nåja det blev ett riktigt lyckat benpass så får se hur känns imorgon. 
Klockan halv 9 var jag hemma igen o då blev det lite försenad middag, prat med mamma o sen fixade jag lunch tills imorgon, Pastasallad med lax ;) gott! 
Har egentligen kort dag imorgon 8:30-12 men ska stanna kvar o plugga för sen är vi lediga ons-tors o så har vi tenta på fredag, så får ta vara på tiden. 
Men nu är det sängdags, tidig väckning imorgon! 
Ha en bra vecka allesammans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar