torsdag 10 oktober 2013

SOVMORGON

Ledig imorgon så det betyder bara en sak: SOVMORGON! Har förstås tenta på lördag så det är väl en mening med vår lediga dag, läsa läsa läsa.. Men skönt o sova ut iaf. Har läst ganska mycket idag iaf så det känns helt okej, gjorde en gammal tenta från exakt ett år tillbaka o det kändes väldigt bra, hade ju väldigt tur för typ alla frågor handlade om just det jag kunde så kan ju bara hålla tummarna o hoppas att provet ser gaanska liknande ut på lördag. Så imorgon har jag ett eget lite schema som jag tänkte jag skulle försöka följa, har fixat så att jag har lite olika grejjer att göra imorgon, diska, städa, tvätta, träna, gå ut o gåå o lite sånt. Ska försöka varva dessa saker med läsningen o förhoppningsvis fungerar det.
Sen på kvällen kommer jag att åka till Göteborg o sova över hos Sofia, kollade tågschemat för någon dag sedan o märkte att första tåget anländer till Göteborg kl.9 o då börjar vår tenta så därför är jag tvungen att åka dit imorgon kväll men det blir nog bra, får ju sova lite längre då dessutom. 

Idag bestämde jag o Jakob att vi ska försöka gå ut o gå varje kväll, ingen långpromenad eller så utan bara ca 30min. Så det gjorde vi ikväll o det var hur skönt som helst, fick verkligen ny energi att läsa lite till på provet. För går jag ut på långpromenad 1-1½h så är jag alltid så trött efteråt så jag orkar ändå inte göra nåt, samma gäller gympass, om jag gjort ett ordentligt vill säga. Så hoppas det håller i sig. 

Men nu ska jag koppla av hjärnan från allt som har med fysiologi o nervsystem att göra o kolla på lite tv innan jag går o lägger mig.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar