fredag 11 oktober 2013

Bära eller brista

för nu kan jag inte göra mycket mera o jag känner verkligen att jag gjort så gott jag kunnat dessa två veckor så hoppas bara det räcker. 
Dagen blev kanske inte riktigt som jag tänkt, hade ont i halsen då jag vaknade imorse så bestämde mig att hoppa över gymmet o istället bara gå ut på promenad. Sedan har jag läst väldigt mycket idag, så har tyvärr inte diskat eller städat men läsandet var ju definitivt prioriteringen idag. 
Ha vari helt underbart höstväder idag så det var skönt med promenad :) Hade bara min ipod med idag så den fick duga som kamera. 



Men nu får jag börja fundera på att göra mig iordning, tar tåget om 45 min till Göteborg så.
Idag kommer vår lägenhet att va tom för Jakob har åkt iväg till Kolmården med personalen från sommarland. Jobbet bjöd dom på något roligt nu så där efter säsongen som ett Tack så får se vad allt kul de får göra. Själv är jag bara lite avundsjuk, har får åka iväg på sånt kul o själv sitter jag här en fredagkväll o läser på tenta som jag har på lördag. 

Hoppas alla får ha en trevligt helg, det kommer jag iaf att ha från och med imorgon eftermiddag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar