söndag 1 september 2013

Helgen som gått

Hade mycket planer för helgen som jag skulle få gjort men istället går man och blir sjuk och får inget gjort ;/ Blev ingen sittning på lördag, inte alls haft energi att läsa på anatomin. men idag så blev jag åtminstone klar med alla anteckningar från de två dagarna jag missade, alltid något. nu är det verkligen bara att börja ta till vara tiden på tåget o läsa på. 
Idag har vi också funderat på att köpa ett skrivbord till mig, för det lär verkligen behövas iom att vi inte har nåt skrivbord o man får ganska ont att göra allt vid soffbordet. o nu är det faktiskt så bra att Jakob ska till Jönköping på onsdag så då kan han åka via ikea o köpa lite grejjer, ha dessutom kollat på nattduksbord därifrån så nu äntligen kan vi köpa dem också :) 
Imorgon blir det en lite längre dag i skolan 10:30-19. Men får sova lite längre imorgon iaf o så har vi några timmar ledigt där på eftermiddagen för sen har vi en föreläsning av en sjukgymnast från USA eller Canada, ska bli väldigt intressant. Så innan föreläsning så är vi några på klassen som ska stanna o läsa ihop lite. 
Men nu ska jag fixa ihop lite lunch tills imorgon o packa väskan så allting är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar