torsdag 19 september 2013

Vad tiden går.

Har inte hunnit skriva på bloggen på evigheter, har haft otroligt mycket med skolan, känns som att jag inte hunnit med mycket annat än skolsaker. Förra veckan hade vi våra första tentor, ett praktiskt på fredagen som gick jätte bra, läraren var supernöjd! O sen på lördag hade vi ett teoretiskt prov, kändes som att det gick helt bra så hoppas på godkänt :) O nu håller vi på att läsa neuroanatomi som inte är riktigt lika roligt, mycket svårare att lära sig allt i jämförelse med kroppens anatomi där man kan se o föreställa o känna på allt. Så det har vi prov på nästa fredag så nu är det bara o läsa på det ihelgen, har ingen föreläsning imorgon o inget jobb så är ledig 3 DAGAR :D underbart!
Så idag har jag fixat med lite papper ordnat upp mina saker i lägenheten så nu hänger jag med igen, har även bokat tid för klippning till nästa vecka.
Skulle egentligen ha jobbat ikväll men fick frågan om jag ville vara ledig, JESS PLEASE! Då har jag lite tid ikväll att läsa på neuroanatomi så det ska jag göra nu. (:

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar