tisdag 20 augusti 2013

Studier

Har beställt hem min första studentlitteratur :) Atlas of human anatomy. En bok som man kommer att ha nytta av hela livet så därför kände jag att jag vill ha en ny sådan. Resten av böckerna ska jag försöka hitta billigare på skolans andrahandsbokhandel.  
Idag var det Nollningsdag nr 2 = 7 kamp. Samlades vid slottsskogen i Göteborg, en enorm "park" som var hur härlig som helst o dessutom hade vi super tur med vädret, hur varmt som helst! Där blev vi indelade i olika lag o sen fick vi tävla i lite olika grenar. Bl.a irländsk julafton, stafett, ordlekar, vilket lag som kunde spotta grodan längst ^^ m.m! Sen blev det hejjaramsor o lite sång och efteråt utsågs ett vinnande lag o lite priser delades ut. Vi var klara 2h tidigare så det kändes skönt att kunna ta ett tidigare tåg så man fick komma hem nån gång. 
Imorgon blir det stadsvandring genom Göteborg för att lära sig mera om staden och att hitta bättre, kommer bli väldigt intressant o kul tror jag.
Nu ska jag kolla på filmen "The Rock" tills jag somnar ;)

Good Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar