onsdag 28 augusti 2013

Nu börjar det

Idag drar det igång. Första skoldagen för mig iom att jag o Jakob var på kryssning mån-tis.
Så nu är det är det väldigt tidiga morgnar som väntar så bäst för mig att bli en morgonmänniska. Men idag gick det ganska så lätt för Jakob hade bestämt sig för att stiga upp samtidigt och ge sig ut o springa :)
Fick förresten världens bästa nyhet igår då jag kom hem från kryssningen, ett brev från Kela där det stod att jag beviljats studiestöd!!!! :D Går inte att beskriva vilken enorm lättnad jag kände igår kväll, de senaste veckorna har jag gått och halvt mått dåligt med tanke på hösten o hur fan jag ska orka med allt! Iom att jag trodde jag skulle vara tvungen att jobba så fort jag hade möjlighet och det skulle bli väldigt svårt att fokusera på skolan då man hela tiden skulle ha i bakhuvudet att jag måste nog försöka slänga in några timmar nu för att klara av det ekonomiska men nu kommer kan jag fokusera 100% på skolan o jobba ibland då det passar! :)  Underbart! TACK FINLAND ((:
Men nu ska jag göra mig klar så jag hinner med 6:30 tåget!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar