söndag 18 augusti 2013

Skolstart

Då var denna arbetsvecka över, kommer antagligen inte att bli nå mera jobb i augusti men sen i augusti är det bara att börja jobba igen så fort jag hinner o kan om man ska få detta studentliv att gå runt.
Idag har jag gått igenom hela schemat för höstterminen, skrivit ner allt på papper och andra viktiga saker som är bra att komma ihåg. Har även skrivit upp ett schema för september när jag kan jobba som jag ska ge vidare till Linda i veckan. Har även kollat upp tågtidtabeller och spårvagnar inför veckan så jag vet vart jag ska o lite sånt. Så nu känner jag mig ett steg närmare studentlivet ^^
I fredags var jag även och köpte mitt tågkort och även en ny mobil :D Blev en Samsung Galaxy S4 Mini, men tyvärr hade dom inga vita så det fick bli en svart. Men är verkligen supernöjd, än så länge iaf ;)
Idag på schemat så är det städning som gäller iom att man har en underbar sambo som diskade och gjorde iordning köket igår, som såg ut som värsta bombnedslaget ^^ Så det ska städas, tvättas o så ska jag även ner på stan o köpa ett par höstskor till mig själv :)

Ha en bra söndag!

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar