onsdag 14 augusti 2013

Sista arbetsveckan

Det är onsdag och jag är på min sista arbetsvecka. För sen drar skolan igång! :) LÄNGTAR!
Känns som att jag äntligen börjar ha koll på allt inför skolan, hoppas jag i alla fall.
Igår fick jag även svar från CSN att jag inte har rätt till nåt studiestöd! jätte roliga nyheter verkligen! Så nu är det bara o försöka med Kela i Finland men tvivlar på att det kommer ge resultat :/ Så detta kommer bli tufft! Studera på heltid, pendla till Göteborg 3h per dag och antagligen tvungen att jobba så mycket jag hinner. Men på ett eller annat sätt skall det gå! Försöker motivera mig själv nu inför hösten! ;)
Annars så känner jag mig väldigt motiverad över träningen. Så nu ska jag faktiskt byta om och gå iväg och köra ett pass!
Ha en bra dag!

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar