måndag 8 juli 2013

It's been a good day

Denna måndag börjar snaaart lida mot sitt slut och jag måste säga det har varit en väldigt bra dag! Skulle egentligen ha jobbat idag från kl.18 men det var inget bokat så dom behövde ingen diskare o i.o.m att vädret varit ganska så nice idag så kändes det helt okej att vara ledig. Så idag har jag varit ut o cyklat  lite, hunnit gå på en liten shopping runda o fynda lite på rea ;) Sen tog jag min bok o gick till parken o låg där i två timmar o njöt av solen o min lediga dag ! Då jag kom hem vid 5 tiden bytte jag om o gick iväg till gymmet, där jag hade ett väldigt bra pass! Hann inte alls träna förra veckan i.o.m att jag jobbade så pass mycket så ska försöka ta igen det nu. 
Så nu väntar jag bara på Jakob som borde komma hem när som helst, så kaanske vi ska åka o spela lite beach volleyboll, om han orkar vill säga. För nu har högsäsongen på Skara sommarland dragit igång så nu jobbar jag han 8-20 istället för 8-18, blir långa dagar. Annars blir det o kolla någon film o sen gå o lägga sig lite tidigare idag, känns som att jag kommer sova bra inatt efter denna dag. O så håller jag tummarna att vädret fortsätter såhär så kanske vi lyckas få lite sommar här också! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar