tisdag 2 juli 2013

Tisdag 2.7.2013

Så nu är det juli, tycker tiden går så otroligt snabbt alldeles för snabbt.
Nåja känns som att jag har ganska mycket att se fram emot nu i juli så det känns bra!
Igår bokade jag tågbiljett till Sthlm 10.7 alltså nästa onsdag. Ska åka dit över dagen o hälsa på min kära bror o hans flickvän. Ska bli jätte kul att få träffa dom o få vandra omkring i Gamla stan i Stockholm.
Sen blir det jobb nästa dag o efter det är jag ledig hela TRE DAGAR! och över helgen dessutom and guess what?! Jakob är också ledig! Så på fredag så blir det nog bara en lugn dag för oss, Jakob har olika läkartider på förmiddagen o sen får vi se vad vi hittar på.
Sen på lördag morgon åker vi ner till Göteborg och spenderar dagen där, får se vad vi hittar på.
Sen på söndag morgon åker vi + Jakobs syster Elin o hennes pojkvän Joakim upp till Grebbestad. Tyvärr jobbar jag på måndag kväll så jag o Jakob får väl åka därifrån redan på måndag förmiddag. Men det blir nog bra.
Sen är det bara en vecka kvar o så kommer mamma o pappa hit för en vecka 21-27.7 o då tar vi dessutom en liten roadtrip till Köpenhamn under den veckan! Kommer bli så otroligt kul! :)
Känns som att det kommer bli en bra månad !

Nåja denna tisdag blir det några timmars jobb på eftermiddagen. Glädje ska nu i Juli (onsdagar o torsdagar) ha ett tält på torget där dom ska ha lite grillmat o sånt. Så idag ska jag o några killar från jobbet göra i ordning tältet och allt annat så det är klart imorgon. Ska bli så nice att få vara ute varje onsdag o torsdag nu denna månad. Kommer att vara jag o en till som är där ute om dagarna.
Men innan jobbet idag så ska jag på min andra AHA-pensling, en "syra" behandling för ansiktet som ska hjälpa mot acne och acneärr som jag har ganska mycket av. Så kan bara hoppas att det hjälper lite iaf!
Sen efter jobbet idag så blir det gym. På tal om gym så hittade jag en träningstop på intersport.se webrea. 149kr istället för 399 ! Har länge velat ha en sån top men känt att 399kr för en top är lite väl mycket så nu passar jag på. Blev en lila för dom andra färgerna jag ville ha var slut, trevligt med lite färg.


Så nu ska jag diska lite innan jag måste gå.
Josefine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar