onsdag 15 maj 2013

JOBB?!

Att gå från att ha jobbat 7 dagar i veckan med dubbla pass här o där till att jobba ca 20h, inget att rekommendera. Inte ifall man är som jag. Är en person som hellre jobbar för mycket än för lite, för blir väldigt lätt rastlös o då är det inte kul. Som sagt, sa ju upp mitt jobb på subway i April för att jag blev erbjuden mycket mera timmar på glädje, ett löfte som de ännu inte kunnat hålla. Därför har frågan "vafan ska jag göra egentligen?!" fastnat i mitt huvud.. o nu då andra jobbmöjligheter dyker upp.. Ååh, inte kul! Känns som att vad jag än väljer så kommer jag att ångra det i slutändan. Men ska prata med min chef på Glädje idag o se vad dom säger. För det är klart, mer tid i sommar kommer jag ju att få, iom att alla ska på semester osv, men hur mycket är frågan. motionera, träna o hålla lägenheten snygg tar inte alltför länge en ledig dag. Nåja, får se hur det känns efter idag, ska åtminstone få jobba 4-5h. Sen efter jobbet gå o träna. Så ser min dag ut iaf. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar