torsdag 16 maj 2013

Hockey-VM

Ikväll har det varit och är fortfarande hockey på schema. Finland vidare till semifinal o nu är det canada-sverige o Finland spelar mot det lag som vinner. Semifinalerna spelas på lördag, men tyvärr så jobbar jag då, så får har Jakob att hålla mig uppdaterad! Idag har det nog varit varmaste o härligaste dagen hittills i vår o såklart blev jag tillfrågad att jobba! Nämen ska vara glad att jag får timmar o dessutom hann jag o Jakob sitta ute i solen 1,5h efter jobbet så ska inte klaga! Men iom detta blev det ingen träning idag, kanske lika bra, har sån otroligt hemsk träningsverk efter gårdagens pass. Bästa passet på evigheter o det känns verkligen! Men ska ännu göra mina squats, hittade en squat challenge på 30 dagar som jag tänkte jag skulle pröva utanför min träning, så idag är jag på dag 8, dock blir det ingen paus för jag glömde bort dag 5. Men nu fortsätter Canada-Sverige, spännande! :) Ha en bra kväll



     


Här har ni min squat challenge, 250 dag 30! trevligt trevligt men det fixar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar