söndag 12 maj 2013

2 månader

Nu är det hela två månader sen jag skrivit något här på bloggen. Tid har det väl inte varit brist på men sitter sällan vid datorn nu förtiden, vill jag kolla nåhot snabbt på internet använder jag oftast min ipod o skriva blogginlägg på en ipod är väl kanske inte så roligt. Ska försöka aktivera mig här lite mer så ni där hemma får läsa lite om vad jag gör iaf. Om jag ska sammanfatta april månad med några rader så över påsk var jag hemma i Finland o hälsade på vänner o familj vilket var super kuul! vad mer? sa upp mitt jobb på subway och jobbar nu enbart på restaurang glädje, blir tyvärr inte så mycket timmar för tillfället men från o med vecka 23 blir det mer iom att då börjar semestern dra igång för alla. Skrev även högskoleprovet, måste väl medge att för att vara första gången som jag skrev det så ska jag var nöjd över mitt resultat, även om jag hade hoppats på lite bättre resultat. o jaa för att inte glömma så fyllde jag 22 hela år :D vilket firades med middag o bio med älskling! Det var väl dom lite viktigare händelserna i april för min del, vad jag kommer ihåg iaf. Annars så har jag börjat träna mera, vilket känns väldigt bra. Försöker också att gå ut o gå lite oftare för att komma ut i friska luften mer. KRYSSNING kommer det att bli för mig o Jakob 18-19 Juni, var verkligen inte planerat men hittade ett erbjudande om en gratis kryssning om man fyllde i en enkät o efter man fyllt i allt så fick man en kampanjkod så var det bara att gå in på birka.se o boka en gratis 22h kryssning, gratis hytt o gratis buss tur o retur sthlm så why not :D någonting lite annorlunda. Iom att vi inte kommer att ha någon semester i sommar så får man väl fixa lite småresor här o där. Planerar också att åka upp till sthlm i juli o hälsa på Jakobs kusiner o förhoppnings träffa min storebror o hans flickvän samtidigt. Sen Har jag också tagit ledigt en vecka då mamma o pappa kommer och hälsar på så att jag skall kunna åka runt med dem o kanske åka på någon lite resa med dem. Så det är vad jag har att se fram emot i sommar o såklart mycket mer också! Det är väl det som hänt den senaste tiden. Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare än varannan månad, verkligen! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar