tisdag 21 maj 2013

grått, trist, regn, kallt!

Börjar bli EXTREMT trött på detta väder som vi har här, bar kallt, grått o regnigt. dag efter dag efter dag... var fan är solen?!?! Nåja, gårdagen blev bara jobb, blev uppringd halv 9, var på jobbet kl.9 o kom hem 23:30 :D såna dagar tycker man om.. Så gårdagens planer fick göras idag då istället, besöka stadshuset o prata med lönekontoret. Så nu ska jag äntligen få min lön (från då jag varit vikarie på dagis) på måndag som är 3 månader försenad. Bättre sent än aldrig eller. Sen blev det besök på subway, har ännu inte fått mitt arbetsintyg o jag slutade där för nästan en månad sen.. så chefen skulle upp det. Så förhoppningsvis får jag det snart. Sen gick jag o kollade på lite skor, så istället för att spendera 549kr på ett par nya converse så hittade jag ett par sommarskor på H&M för 99kr! Så nu kan jag ju köpa några skor till då istället ^^ Sen efter att Jakob slutat jobba åkte vi o handlade lite grejjer som behövdes. Planen var att gå ti gymmet sen men det slutade med en 2h tupplur för både jag o Jakob, vi var trötta! Men nu ska jag kolla "The Bourne identity" som kommer på tv o sen gå o lägga mig o hoppas på en bättre o soligare dag imorgon! VILL HA SOL!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar