onsdag 13 mars 2013

Ledighet

Lediga dagar. Var ledig i måndas, vilket var underbart! Blev kanske inte riktigt som jag tänkt men skönt o va ledig iaf. Börja dagen med att åka till Falköping med Jakob, skulle sitta barnvakt åt hans brorsdotter Tuva. Gick hur bra som helst o Adam kom hem redan halv 1 så då kolla vi alla på en film innan jag o Jakob åkte o handlade lite mat. Så klockan var ganska mycket innan vi var hemma, men sen blev det att bara ta det lugnt resten av kvällen, vi gjorde egna hamburgare, nami nami :) o sen gick vi båda o la oss innan kl.22! Trötta barn! Igår hade jag stängning på Subway, kom hem vi 22, åt lite mat o sen gick ja o la mig. Idag är jag återigen ledig! Har bara ett personalmöte på subway kl.15. That's it! ska väl försöka komma mig till gymmet idag o, men tror jag väntar på Jakob så går vi ikväll. Ser nästan lite fram emot denna helg så länge det inte blir massa ändringar, förhoppningsvis får jag en ledig lördagkväll o det vore underbart!! Måste ju förresten säga, att tidigare så hade all snö på vägarna o gatorna osv smältat o så vaknar man idag o ser ut, ca 10cm med snö :D hah. Fast jag nu älskar snö så är jag inte alltför glad över detta, har haft sån vårkänsla den senaste veckan så nu får det gärna bli sommar o sol istället! Men nu ska ja starta en maskin med tvätt så man får lite nytta gjort denna lediga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar